فعالیت های کانون دلگشا به مناسبت هفته محیط زیست
به منظور آشنایی اعضاء با اهمیت محیط زیست و طبیعت اطرافمان و جلوگیری از آلوده کردن آن، فعالیت های مختلفی در کانون دلگشا برگزار شد. در این ایام مربیان ضمن معرفی کتب مرتبط ، از اعضاء خواستند تا با درب بطری به ساخت کاردستی بپردازند.
انجام تحقیق پیرامون چرخه اکسیژن در طبیعت ، برگزاری کارگاه نقاشی با موضوع به تصویر کشیدن آلاینده های محیط و جلوگیری از آن از دیگر فعالیت های این مرکز بود. همچنین نمایشگاهی از آثار اعضاء در مرکز برپا گردید.







|+| نوشته شده توسط مربیان مرکز در دوشنبه بیست و دوم خرداد ۱۳۹۶ و ساعت 9:6
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگشا...
ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگشا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 228 تاريخ: دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت: 13:23